Gyakorold a hálát

Furcsa a cikk címe? Pedig a gondolatokat ugyanúgy lehet – és kell is – gyakorolni, mint a mozdulatokat egy sportban. Minél többször gondolsz valamire, annál könnyebb lesz később ugyanazt a gondolatot felidézni. Tulajdonképpen megtanítod az agyadnak, mire szeretnél összpontosítani. Így akár a régi negatív ideákat is képesek lehetünk lecserélni új pozitív gondolatokra.

„Az öröm további örömöket vonz. A boldogság több boldogságot. A békesség több békét. A hála több hálát. A jóság több jóságot. A szeretet több szeretetet. Ez belső munka. Nem kell mást tenned világod megváltoztatásához, mint hogy megváltoztatod, amit odabent érzel.” (Rhonda Byrne)

Hálát adni bárhol és bármikor lehet. Ha szeretnéd magad jobban érezni, ha szeretnél a jó dolgokra figyelni és gondolataidat ebbe az irányba vinni, csak annyi a dolgod, hogy leülsz (de akár a villamoson rázkódva is megteheted, ha már vagy annyira gyakorlott, hogy könnyen összpontosítasz :-)) és egy darab papírra leírod azt az 5 dolgot, amiért abban az adott pillanatban hálás vagy. Ezek lehetnek egészen apró, pici darabkák az életedből. Hiszen olyan sok mindennek lehet örülni!

Ha rendszeresen végzed ezt a feladatot, tapasztalni fogod, hogy figyelmed könnyebben terelődik a jó dolgok iránt, hamarabb észreveszed őket, jobb lesz a kedved, a hangulatod, akár még egészséged is jobbá válhat általa.

 

Add A Comment